Barn og berøringsteknologi

12. april midt i frokosten ble jeg oppringt av NRK Østlandssendingen som ville ha meg i studio for å snakke om unger og nettbrett i morgensendingen. Grunnen var at de samme dag hadde lest en artikkel i Dagens næringsliv hvor jeg ble intervjuet i forhold til en sak om til barn og berøringsteknologi. En uvant men spennende erfaring.

Hvordan forholder man seg til presse? Jeg er jo vant til å undervise, men det er noe annet å snakke med en journalist på telefonen eller i studio. Skjerpet og smånervøs møtte jeg opp i studioet til Østlandssendingen og ble møtt av svært hyggelige folk. En vanlig dag på jobben for dem, men en litt spesiell dag for meg. Intervjuet på et par tre minutter gikk fint og var nesten over før det hadde begynt. En erfaring rikere.

Legg igjen en kommentar

