Latina day 6 – FROST

Fra My Videos

I dag har vi arbeidet med verktøy for å utvikle digitale historier. Vil brukte Photostory. Det var et greit verktøy, men flere hadde problemer med å laste opp i Picasa nettalbum for å publisere på blog. Har fått det til, men er ikke fornøyd med bildekvaliteten det gir. Har fått en kommentar om at andre ikke får sett den på bloggen min. Den kommer opp når jeg prøver så det er et lite mysterium. Kanskje jeg finner ut av det i morgen.

For å sjekke bildekvaliteten så publiserte jeg videoen på YouTube. Dette gir noe bedre bildekvalietet nåt jeg laster den opp i bloggen min. Her er det bare å lære seg nye verktøy om man skal bli fornøyd:-)

2 comments

  1. Eva

    Hei, jeg prøvde å laste opp photostoryen min, men fikk det ikke til. Den øverste av dine kan jeg ikke se. får bare opp picasaen din, men uten video.

  2. Toril Hanson

    Heia! Takk for i går. Jeg bestemte meg for å reise tilbake til Tromsø på grunn av et bokprosjekt og en oversettelse som må gjøres ferdig denne uka. Jeg kommer til å følge med på bloggene og håper at jeg kan få med meg det viktigste. Jeg får spilt av Youtube videoen, det ser bra ut. Takk for nå og lykke til! Toril

Legg igjen en kommentar

